×

Záruka a vrácení zboží

ZÁRUKA

  • Produkty dostupné v internetovém obchodě mohou být kryté zárukou poskytnutou výrobcem nebo distributorem. Informace o dostupnosti a podmínkách záruky jsou uvedeny na stránkách e-shopu.
  • Rozsah záruky bude zákazníkovi sdělen v internetovém obchodě.
  • Neodpovídáme za ztrátu, poškození, úbytek nebo zpoždění zásilky, pokud vznikly z příčin nezávislých na nás, jako jsou vyšší moc, nepříznivé povětrnostní podmínky, dopravní nehody nebo jiné nepředvídatelné okolnosti.
  • Zadáním objednávky si zákazník je vědom omezení souvisejících s přepravou kosmetických produktů, které mohou být znehodnoceny v důsledku výše uvedených okolností.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REFUNDACE

1. Právo na odstoupení od smlouvy 

Všichni zákazníci, kteří uzavřeli kupní smlouvu na dálku, mají právo od ní odstoupit bez udání důvodu, a to do 14 dnů od: 

(a) převzetí zboží zákazníkem nebo jím určenou osobou (s výjimkou přepravce) u standardních nákupních smluv; 

(b) okamžiku zakoupení u ostatních smluv – registrovaný zákazník s aktivním účtem může požádat o vrácení prostřednictvím sekce „Můj účet“, kliknutím na příslušné tlačítko pro vrácení u objednávky. 

Pokud zákazník chce odstoupit od kupní smlouvy před jejím potvrzením prodávajícím, smlouva se okamžitě stává neplatnou. 

2. Postup odstoupení od smlouvy

Pro zachování lhůty pro odstoupení od smlouvy stačí zaslat písemné oznámení (poštou, e-mailem nebo přiložením formuláře k vrácenému produktu) před jejím uplynutím. 

3. Vrácení platby

V případě odstoupení od smlouvy prodávající vrátí zákazníkovi všechny přijaté platby (s výjimkou dodatečných nákladů na jinou než nejlevnější dostupnou metodu doručení) bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od doručení vráceného zboží zpět na sklad. 

4. Vrácení zboží 

Kupující je povinen vrátit zboží neprodleně, nejpozději však do 14 dnů od oznámení o vrácení. 

Zboží musí být vráceno na adresu obchodu v původním stavu, v originálním obalu a se všemi doplňky. 

5. Náklady na vrácení zboží 

Náklady na vrácení zásilky hradí zákazník, pokud se obě strany nedohodnou jinak na základě individuálních okolností. 

6. Snížení hodnoty zboží 

Pokud je zboží použité nebo poškozené, čímž se snižuje jeho tržní hodnota, zákazník ponese odpovědnost za odpovídající snížení hodnoty. 

Prodávající posoudí stav zboží po jeho obdržení. Pokud bude zboží poškozené nebo použité, informuje zákazníka a vystaví opravný daňový doklad, který sníží hodnotu vrácení. 

7. Výjimky z práva na odstoupení od smlouvy 

Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na zboží, které je:

  • personalizované (vyrobené nebo upravené dle individuálních požadavků zákazníka);
  • neplnohodnotné (poškozené nebo vadné);
  • použité (již dříve zákazníkem otevřené nebo použité). 

8. Vystavení opravné faktury

Odstoupení od kupní smlouvy a zahájení procesu vrácení znamená automatický souhlas se vystavením opravné faktury jako jediného platného dokladu k transakci. 

9. Způsob vrácení platby 

Prodávající vrací platbu stejným způsobem, jakým ji zákazník provedl, pokud zákazník výslovně nesouhlasil s jiným způsobem vrácení.

Nabídky a kosmetické tipy
×

Nákupní košík

Začněte nakupovat hned teď. Máme mnoho užitečných produktů pro zdraví a krásu.

Začněte nakupovat