Podmínky služby
Tyto podmínky služby ("Podmínky služby") stanoví pravidla pro používání obchodu revidermofficial.cz, který vlastní SKINENCE Sp. z O. O., společnost řádně zaregistrovaná podle právních předpisů Polska, se sídlem ve Varšavě, Zlota 75A/7, 00-819, číslo společnosti 0001145443.
Pracovní dny – dny od pondělí do pátku, s výjimkou státních svátků v Polsku a České republice.
Účet – prostředek v e-shopu, který obsahuje osobní a další relevantní údaje, včetně Platebních informací, přihlašovacích údajů a dokumentů souvisejících s nákupní aktivitou, které poskytl Zákazník; vytvořen na žádost Zákazníka po úspěšné registraci.
Zákazník – fyzická osoba způsobilá uzavřít transakci; osoba, která není přímo spojena s podnikatelem nebo jeho podnikatelskou činností.
Košík – software v e-shopu, který podporuje a souvisí s nedílnou součástí nákupního procesu – umožňuje Zákazníkům vybrat zboží k nákupu.
Dopravce – třetí strana odpovědná za přepravu zakoupeného zboží ze skladu přímo k Zákazníkům.
Newsletter – bezplatná elektronická služba poskytovaná Prodávajícím za účelem informování Zákazníka o novinkách v obchodě zasíláním vybraného a odpovídajícím způsobem upraveného obsahu ve formě elektronické zprávy.
Ochrana soukromí – samostatný dokument týkající se ochrany soukromí, který je nedílnou součástí těchto Podmínek služby, dostupný vždy v e-shopu.
Podmínky služby – výše uvedené a zde prezentované Podmínky služby; tyto Podmínky jsou vždy dostupné v e-shopu a musí být přijaty před provedením nákupu nebo vytvořením účtu.
Registrace – proces vytvoření Účtu Zákazníkem, jehož dokončení umožňuje Zákazníkovi účastnit se aktivit vyhrazených pro registrované Zákazníky. Registrace neznamená možnost uskutečnit objednávku na webu.
E-shop – online služba dostupná na revidermofficial.cz a jejích podstránkách, provozovaná SKINENCE Sp. z O. O. a určená pro Zákazníky; jinými slovy, modul prodeje typu Business-to-Client, prostřednictvím kterého mohou Zákazníci uskutečnit nákup.
Zboží – produkty nebo služby nabízené SKINENCE v e-shopu, které tvoří předmět Kupní smlouvy; všechny klíčové informace o každém produktu jsou uvedeny na příslušné produktové podstránce.
Kupní smlouva – závazná a vymáhatelná smlouva uzavřená mezi Zákazníkem a SKINENCE Sp. z O. O po přijetí potvrzené objednávky Zákazníka SKINENCE Sp. z O. O. Její podmínky zahrnují tyto Podmínky služby jako součást.
Objednávka – nabídka učiněná Zákazníkem, která, pokud je přijata SKINENCE Sp. z O. O, vede k uzavření Kupní smlouvy; objednávky mohou být obvykle prováděny pouze prostřednictvím Košíku; v mimořádných případech – e-mailem; online objednávky mohou být prováděny 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, po celý rok; zpracování objednávek probíhá mezi 9:00 a 17:00 CET+1 v Pracovních dnech; objednávky lze provádět pouze na zboží, které je aktuálně dostupné v e-shopu.
Platební informace – údaje potřebné pro nákup zboží prostřednictvím Platformy, včetně, ale ne výhradně, čísel kreditních/debetních karet, čísel bankovních účtů a dalších informací poskytnutých Zákazníkem.
Služba(i) – souhrnný termín pro všechny online prostředky, zařízení, nástroje a informace, které SKINENCE Sp. z O. O. zpřístupňuje prostřednictvím e-shopu.
Sklad – skladovací zařízení, ze kterého jsou všechny objednávky odesílány, nacházející se na adrese Zemborzycka 59F, 20-445, Lublin, Polsko.
§ 1. OBECNÁ USTANOVENÍ
1. Tyto Všeobecné podmínky stanoví podmínky, za kterých může Zákazník využívat internetový obchod revidermofficial.cz; zejména definují podmínky pro zadávání a úpravy objednávek, vytváření účtů, provádění plateb, zajišťování doručení, podávání stížností a všechny ostatní práva a povinnosti, které se vztahují na Zákazníka a SKINENCE Sp. z O. O. ve vztahu k zboží zakoupenému prostřednictvím internetového obchodu.
2. Zákazník musí před využitím internetového obchodu důkladně přečíst a porozumět těmto Všeobecným podmínkám.
3. Internetový obchod je určen pro individuální Zákazníky, a to jak s účtem, tak i bez něj. Poskytuje každému Zákazníkovi Služby zdarma a neustále, po celý rok. Služby zahrnují: formuláře pro objednávky, registrační a přihlašovací formuláře, účet, košík, vyhledávací lištu, oblíbené produkty, individuální ceník, speciální slevy, předchozí objednávky, informace o platbách a dopravě, newslettery, moduly pro reklamace a vrácení zboží.
4. Pro použití internetového obchodu musí Zákazník splňovat minimální technické požadavky uvedené níže:
5. Zákazník nesmí používat vulgární nebo obscénní jazyk, poskytovat jakýkoli nelegální obsah nebo jinak nevhodný obsah, ani používat internetový obchod způsobem, který by narušoval nebo obtěžoval webové stránky nebo jiné Zákazníky.
6. Všechny smlouvy, ať už o koupi nebo jiné, jsou v souladu s polskými a/nebo evropskými právními předpisy a uzavírány převážně v angličtině.
7. Všechny změny těchto Všeobecných podmínek budou oznámeny Zákazníkům.
§ 2. ÚČTY
1. Vytvoření účtu není povinné pro zadání objednávky prostřednictvím internetového obchodu; jak registrovaní, tak hostující Zákazníci mohou rovněž zadávat objednávky a plně využívat obchod.
2. Všechny poskytnuté informace musí být přesné a pravdivé; informace musí být aktuální.
3. Zákazník nesmí sdílet údaje o svém účtu, jako jsou přihlašovací jméno a heslo. Pokud má Zákazník důvod se domnívat, že došlo k neoprávněnému přístupu, zachycení nebo jinému zneužití údajů o jeho účtu třetí stranou, měl by neprodleně kontaktovat SKINENCE Sp. z O. O. a SKINENCE Sp. z O. O. nenese odpovědnost za jakékoliv ztráty nebo škody způsobené nebo vzniklé v důsledku neoprávněného nebo nezodpovědného sdílení údajů o účtu.
4. Vytvořením účtu souhlasí Zákazník s tím, že se bude řídit těmito Všeobecnými podmínkami.
5. Účet je vytvořen po dokončení registrace a nevyžaduje žádnou další verifikaci.
§ 3. REGISTRACE
1. Aby získal status registrovaného Zákazníka, musí Zákazník nejprve projít procesem registrace a tím vytvořit účet;
2. Zákazník získá status registrovaného Zákazníka tím, že dokončí potřebné registrační kroky v internetovém obchodě podle interaktivních formulářů. Zákazník vyplní formulář podle příslušných zpráv zobrazených při vyplňování formuláře (zejména Zákazník poskytne své skutečné a povinné údaje) a poté aktivuje tlačítko „Dokončit registraci“.
3. Zákazník může také vytvořit účet během procesu nákupu aktivováním tlačítka „Zaregistrujte mě nyní“.
4. Zákazník musí správně a pravdivě vyplnit všechna povinná pole interaktivního formuláře dostupného na revidermofficial.cz.
5. Aktivací účtu Zákazník souhlasí s těmito Všeobecnými podmínkami; to vede přímo ke vzniku závazné dohody mezi Zákazníkem a SKINENCE Sp. z O. O. o poskytování Služeb.
6. Zákazník může kdykoliv ukončit dohodu o poskytování Služeb. Ukončení je účinné okamžitě po úspěšném doručení SKINENCE Sp. z O. O. . Ukončení může být oznámeno: e-mailem na order@revidermofficial.cz.
§ 4. OBJEDNÁVKY
1. Žádná část Platformy není určena ani nesmí být považována za smluvní nabídku, kterou lze přijmout ve smyslu polského občanského zákoníku.
2. Objednávky mohou zadávat jak registrovaní, tak i hostující Zákazníci internetového obchodu. Neregistrovaný Zákazník by si měl být vědom toho, že je povinen přijmout tyto Všeobecné podmínky při každé objednávce, kterou zadá.
3. Zákazník zadává objednávku tak, že virtuálně přidá Zboží do Košíku. Obsah Košíku lze kdykoli libovolně upravovat.
4. Po potvrzení obsahu Košíku musí Zákazník poskytnout adresu pro doručení a fakturaci, zvolit způsob dopravy a platby. Po aktivaci tlačítka „Potvrdit objednávku“ je objednávka finálně potvrzena a může být dále zpracována; Zákazník obdrží potvrzovací e-mail.
5. Před odesláním objednávky Prodávajícímu je Zákazníkovi vždy poskytnut souhrn objednávky ke konečnému potvrzení, včetně celkové ceny a přesných údajů o objednávce. V této fázi může Zákazník provést poslední úpravy objednávky před jejím odesláním.
6. Proces zadání objednávky umožňuje Zákazníkům provést poslední úpravy nebo opravit případné chyby před jejím dokončením.
Pokud si Zákazník po potvrzení objednávky všimne jakýchkoliv chyb v údajích o doručení nebo fakturaci, může je opravit prostřednictvím kontaktních údajů, které jsou vždy k dispozici na stránkách internetového obchodu. Chyby musí být opraveny před odesláním objednávky, a SKINENCE Sp. z O. O. nenese odpovědnost za nesprávně zadané informace.
7. Objednávka se stává závaznou pro obě strany, tedy pro Zákazníka i SKINENCE Sp. z O. O., v okamžiku jejího potvrzení prostřednictvím e-mailové komunikace a online potvrzení.
8. Obsah uzavřené Kupní smlouvy je uložen a zpřístupněn Zákazníkovi prostřednictvím prodejního systému internetového obchodu, včetně Zákaznického účtu, a je zaslán na e-mailovou adresu Zákazníka při odeslání objednávky.
Zákazník, který zadal objednávku a obdržel potvrzení přijetí nabídky Prodávajícím, obdrží digitální dokument ve formě potvrzení objednávky spolu s číslem objednávky, který potvrzuje uzavření smlouvy a její obsah, jak je uvedeno v předchozí větě.
9. Zpracování objednávky začíná okamžitě po zaevidování a potvrzení platby poskytovatelem platebních služeb.
10. Zákazník může objednávku zrušit před jejím odesláním kontaktováním SKINENCE Sp. z O. O. a jasným vyjádřením svého záměru ji zrušit; příslušné kontaktní údaje jsou vždy k dispozici na webových stránkách internetového obchodu.
11. Pokud nebude možné objednávku částečně nebo zcela realizovat z nepředvídaných důvodů, SKINENCE Sp. z O. O. o tom informuje Zákazníka a vrátí veškeré zaplacené částky.
§ 5. CENY A PLATBY
1. Všechny ceny uvedené v internetovém obchodě jsou maloobchodní ceny v CZK, které zahrnují DPH ve výši 21%. Ceny neobsahují případné poplatky za dopravu, clo ani jiné poplatky.
2. Celková cena objednávky je vypočtena na základě voleb Zákazníka ve formuláři objednávky v souladu s tam uvedenými sazbami. Závazná celková hodnota je Zákazníkovi zobrazena v souhrnu objednávky jak během nákupního procesu, tak i v potvrzovacím e-mailu zaslaném po potvrzení objednávky.
3. Zákazník si může vybrat jednu z dostupných platebních metod:
4. SKINENCE Sp. z O. O. vystaví fakturu ke každé objednávce.
5. Veškeré fakturační údaje poskytnuté Zákazníkem během nákupního procesu jsou konečné a nelze je měnit po odeslání nebo doručení objednávky.
6. SKINENCE Sp. z O. O. si vyhrazuje právo kdykoliv změnit ceny a upravit nebo odstranit speciální nabídky dle vlastního uvážení.
7. Všechny objednávky musí být předem zaplaceny.
§ 6. DORUČENÍ
1. Doručení zajišťují externí, nezávislí a profesionální dopravci: DHL.
2. Náklady na dopravu hradí Zákazník podle ceníku dostupného kdykoliv na Platformě, pokud se na objednávku nevztahuje bezplatné doručení. Náklady na dopravu se připočítávají k celkové hodnotě objednaného Zboží.
3. Zboží je zasíláno na adresu uvedenou Zákazníkem. V případě jakýchkoli problémů s doručením souvisejících s adresou bude SKINENCE Sp. z O. O. neprodleně kontaktovat Zákazníka.
4. Pokud dopravce před předáním zásilky Zákazníkovi zjistí, že je balík poškozený nebo neúplný, dopravce a Zákazník společně určí příčinu a vyhotoví příslušný protokol o zjištěném poškození. Stejný postup platí, pokud Zákazník při převzetí zásilky zjistí, že je balík poškozený.
§ 7. REKLAMACE
1. SKINENCE Sp. z O. O. dodává Zboží bez jakýchkoli fyzických nebo právních vad. Pokud by však Zboží bylo vadné, má Zákazník právo podat reklamaci a požadovat:
2. Ve vztahu k SKINENCE Sp. z O. O. nemůže Zákazník uplatnit zákonnou záruku na Zboží.
3. Všechny reklamace musí být oznámeny týmu revidermofficial.cz buď prostřednictvím vyhrazeného reklamačního modulu dostupného v sekci „Můj účet“, nebo v případě neregistrovaných Zákazníků e-mailem či pomocí formuláře přiloženého ke Zboží. Vadné Zboží je nutné zaslat zpět do skladu na následující adresu: Zemborzycka 59F, 20-445, Lublin, Polsko.
4. Reklamace budou vyřízeny do 14 dnů od doručení vadného Zboží. Zákazník bude o výsledku reklamace neprodleně informován telefonicky nebo e-mailem.
5. Reklamace týkající se Služeb lze zasílat na e-mail: order@revidermofficial.cz.
§ 8. ZÁRUKA
1. Některé produkty mohou být kryty zárukou poskytnutou jejich výrobcem nebo distributorem.
2. Informace o záručním krytí budou zákazníkovi zpřístupněny na E-Store.
3. Poskytnutá záruka nevylučuje, neomezuje ani nepozastavuje práva zákazníka vyplývající ze zákonné odpovědnosti za vady prodaného zboží.
§ 9. VRÁCENÍ ZBOŽÍ
1. Všichni zákazníci, kteří uzavřeli kupní smlouvu na dálku, mají právo od této smlouvy odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.
2. Zákazník musí zaslat žádost o odstoupení od smlouvy e-mailem na adresu order@revidermofficial.cz.
3. Pokud chce zákazník odstoupit od kupní smlouvy ještě před jejím přijetím ze strany prodávajícího, smlouva nenabývá účinnosti.
4. Zákazník je povinen vrátit Zboží neprodleně, nejpozději však do 14 dnů od data jeho obdržení a informování prodávajícího o vrácení.
5. Pokud bylo Zboží použito nebo jakýmkoli způsobem poškozeno, což by mohlo snížit jeho tržní hodnotu, zákazník ponese odpovědnost za odpovídající snížení hodnoty.
6. Právo na odstoupení od smlouvy platí pouze pro Zboží vrácené bez trvalého poškození obalu nebo samotného produktu a u něhož nehrozí riziko ohrožení zdraví či porušení hygienických norem.
7. V případě vrácení zboží prodávající vrátí zákazníkovi všechny přijaté platby, a to okamžitě, nejpozději však do 14 dnů od doručení vráceného zboží zpět do skladu prodávajícího. Náklady na původní doručení, daně a clo v zemi příjemce se nevrací.
8. Náklady na vrácení zboží nese v plné výši zákazník.
§ 10. SLEVOVÉ KÓDY
1. Slevový kód vám poskytne slevu na částku uvedenou na e-shopu revidermofficial.cz. E-shop si vyhrazuje právo kdykoli změnit podmínky jakékoli speciální nabídky. Slevové kódy mají stanovené datum expirace. Po uplynutí tohoto data systém kód odmítne.
2. Speciální nabídky ve formě slevových kódů platí pouze pro zákazníky revidermofficial.cz, kteří zadali správný kód do pole „Slevový kód“ a potvrdili ho tlačítkem „Aktivovat“ při zadávání objednávky. Zadání platného slevového kódu do určeného pole sníží hodnotu objednaného zboží o procentuální nebo peněžní hodnotu uvedenou samotným kódem.
3. Jeden slevový kód lze použít pouze pro jednu objednávku.
§ 11. NEWSLETTER
1. Každý zákazník může kdykoli odstoupit od jakékoli služby, kterou prodávající poskytuje elektronicky, s okamžitým účinkem, tím, že přestane tuto službu používat, pokud podmínky služby neuvádějí jinak.
2. Předplatné newsletteru je bezplatná služba poskytovaná prodávajícím zákazníkům, kteří s tímto souhlasí dobrovolně.
3. Pro přihlášení k odběru newsletteru musí zákazník provést následující:
(a) vyplnit požadovaný formulář na příslušné podstránce revidermofficial.cz a poskytnout svou e-mailovou adresu;
(b) přijmout všechny podmínky spolu se všemi povinnými dohodami o zpracování údajů online;
(c) aktivovat tlačítko „Přihlásit mě!“;
(d) potvrdit své rozhodnutí kliknutím na odkaz zaslaný prodávajícím v určené elektronické zprávě.
4. Jakmile zákazník použije aktivační odkaz zaslaný na jeho e-mail, uzavírá se mezi prodávajícím a zákazníkem smlouva na poskytování služby newsletteru na dobu neurčitou.
5. Zákazník může kdykoli ukončit smlouvu o službě newsletteru deaktivováním odběru. Odběr newsletteru lze zrušit zasláním prohlášení o vůli na order@revidermofficial.cz nebo prostřednictvím tlačítka „Odhlásit mě“ v e-mailech newsletteru. Smlouva bude také ukončena, pokud zákazník odstraní svůj účet.
6. Souhlas se zasíláním elektronických nákupních nabídek je zcela dobrovolný a může být kdykoli odvolán zákazníkem.
7. Komentování je založeno na poskytování prostředků elektronické služby, které zákazníkům umožňují uvádět své subjektivní názory na každý produkt nalezený na webových stránkách. Všechny názory jsou předem schváleny naším personálem a mohou být nalezeny na příslušné podstránce produktu, kde jsou viditelné pro všechny zákazníky po celou dobu.
§ 12. ZMĚNY PODMÍNEK SLUŽBY
1. Prodávající může změnit tyto podmínky služby z důvodů významných právních nebo technických změn. Každá změna podmínek služby bude oznámena, jak je uvedeno níže.
2. Registrovaní uživatelé budou o jakýchkoli změnách podmínek informováni e-mailem, který bude zaslán nejpozději 14 (čtrnáct) dní před tím, než nové předpisy nabudou účinnosti. Neregistrovaní klienti budou o této změně informováni vyskakovacím oznámením zobrazeným na hlavní stránce e-shopu po dobu 14 (čtrnácti) dní před nabytím účinnosti nových podmínek. Během této doby musí klient znovu přijmout nebo odmítnout přijetí podmínek služby.
§ 13. DUŠEVNÍ VLASTNICTVÍ
Všechen obsah tvořící Platformu, včetně, ale bez omezení na, texty, grafiku, loga, ikony, obrázky, datové kompilace, rozvržení, podkladový kód a software, je majetkem společnosti SKINENCE Sp. z O. O., jejích poboček nebo relevantních třetích stran. Zákazník nesmí obsah používat jinak než jako součást Platformy a pouze pro účely přísně související s využíváním Služeb nebo nákupem Zboží.
Zákazník bude přímo a plně odpovědný za neoprávněné použití nebo jiný zneužívání obsahu nebo jiných práv duševního vlastnictví, která jsou vlastněna nebo jinak kontrolována či užívána společností SKINENCE Sp. z O. O. bez ohledu na výše uvedené, data uložená nebo hostovaná na žádost zákazníka v jeho účtu nebo jinak v rámci Platformy zůstávají majetkem a/nebo odpovědností zákazníka, který bude bránit, odškodnit a chránit společnost SKINENCE Sp. z O. O. před jakýmikoli nároky, žalobami a obviněními vznesenými, zahájenými nebo adresovanými na základě údajného, prokázaného nebo skutečného porušení práv třetích stran.
§ 14. KONTAKTNÍ INFORMACE A ZPŮSOBY KOMUNIKACE
Zákazník může kontaktovat společnost SKINENCE Sp. z O. O. prostřednictvím:
Nákupní košík
Začněte nakupovat hned teď. Máme mnoho užitečných produktů pro zdraví a krásu.